FAQ
1. Czy mogę zwrócić biżuterię z grawerem?
Niestety, prawo zwrotu nie obejmuje produktów na indywidualne zamówienie klienta. Reguluje to art. 10 ust. 3 "Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)".
2. Jak pakujemy Nasze produkty?
Zakupiony towar w zależności od gabarytów umieszczamy w eleganckim firmowym pudełku. Dodatkowo pudełko to, jest pakowane w gustowną firmową torebkę
3. Dlaczego termin realizacji obrączek jest dość długi?
Obrączki wykonywane są na indywidualne zamówienie, co wiążę się z długim czasem ich wykonania. Obróbka obrączek musi przejść odpowiednio długi proces technologiczny.Każda para obrączek wykonana jest bardzo dokładnie i precyzyjnie, aby zadowolić Naszych Klientów.
4. Cena dotyczy pary obrączek?
Tak, podana cena dotyczy pary obrączek.
5. Czy do ceny jest doliczany podatek VAT?
W cenie jest już wliczony podatek VAT. Podana cena, jest ceną ostateczną dla Klienta.
6. Czy w siedzibie firmy można obejrzeć modele biżuterii?
Nie, w siedzibie firmy znajduje się TYLKO biuro. Nie prowadzimy tam sprzedaży biżuterii oraz nie posiadamy rówież żadnego z oferowanych produktów do obejrzenia !!!
7. Czy wyroby objęte są gwarancją?
Na wszystkie wyroby zakupione w Naszej firmie, na podstawie "Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)" przysługuje 2 letnia gwarancja. Obejmuje ona uszkodzenia, które wynikły z błędów wykonania biżuterii. Nie obejmuje natomiast uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku użytkowania lub na skutek zdarzeń losowych.
8. Dlaczego ceny w e-sklepie są niższe od cen w Naszych salonach?
Sklepy tradycyjne zmuszone są wynajmować lokal, muszą mieć zmagazynowany i odpowiednio wyeksponowany towar. Lokale muszą być ubezpieczone, posiadać wykwalifikowanych pracowników obsłgujących Klienta oraz ochronę. Wszystko to wpływa na znacznie wyższe koszty sprzedawanego w tych lokalach towaru, w przeciwieństwie do e-sklepu.
9. Jakie są koszty wysyłki?
Towar wysyłamy:
- Kurierem Dhl - przy płatności przelewem wysyłka GRATIS
- Pocztą Polską - za pobraniem, koszt 20 zł (przedpłata 20% wartości)
10. Czy rozmiar obrączek, pierścionków ma wpływ na ich cenę?
Nie ... rozmiar nie ma wpływu na cenę obrączek, czy pierścionków. Podana cena, jest ceną końcową i bez względu na rozmiar np. obrączki męskiej, czy damskiej nie ulegnie zmianie. Cena dotyczy pary obrączek lub pojedyńczego pierścionka.
11. Czy są możliwe korekty rozmiarów obrączek i pierścionków, po zakupie i ile to kosztuje?
Tak, jest taka możliwość. Zmiany w zakresie +-3 rozmiary (nie dla wszystkich wyrobów, ze względu na ich budowę). Usługa taka jest BEZPŁATNA, natomiast zamawiający wysyła na własny koszt paczkę do Nas oraz wpłaca na Nasze konto 50 zł opłaty wysyłki zwrotnej (jest to koszt wysyłki do pracowni jubilerskiej i wysyłka poprawionego produktu do Klienta)
12. Dlaczego w atrybutach pierścionków nie jest podana szerokość?
Z zasady producenci biżuterii, takich informacji nie podają w przypadku pierścionków, w przeciwieństwie do obrączek, gdzie taki atrybut jest bardzo ważny i umieszczany w opisie. Wynika to przede wszystkim z różnic jakie mogą się pojawić w trakcie wytwarzania wyrobu, gdzie najważniejsza jest waga i rozmiar.
13. Czy do zakupu z brylantami jest dołączany certyfikat?
Tak, do każdego wyrobu z bryalantami, jest dodawany Nasz certyfikat jakości, zawierający wszystkie parametry i cechy produktu. Certyfikat świadczy również o autentyczności użytych brylantów.
14. Jakie są dodatkowe koszty i czas przy realizacji ekspresowej dla obrączek?
Koszt realizacji ekspresowej obrączek wynosi 150 zł, a termin wykonania jest skrócony do 7 dni roboczych.
15. Czy skupujecie złoto jako złom i w jakiej cenie?
Tak, skupujemy złoto po cenie złomu, ale tylko w Naszych salonach stacjonarnych. O cenę należy pytać na bieżąco na miejscu, ze wzglęu na ciągłe zmiany cen złota na rynku.
16. Czy oferowany brylancik gratis w salonach stacjonarnych, obowiązuje również w e-sklepie?
Niestety nie, promocja ta jest dostępna tylko w salonach stacjonarnych, w e-sklepie oferujemy Państwu grawerowanie obrączek gratis.
Wydrukuj